Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 5 april 2024

flambadou

Medlem
Jag har druckit den som släpptes förra året. Vid liv men väldigt väldigt mogen, jag skulle dricka upp ganska kvickt.
Drack 86an som släpptes 2022 (en Côtes du Jura Blanc '88 i samma släpp). De verkar ha grävt fram fler lådor ur gömmorna :)
 

Ozric

Medlem
Drack 86an som släpptes 2022 (en Côtes du Jura Blanc '88 i samma släpp). De verkar ha grävt fram fler lådor ur gömmorna :)
Drack du vita '88:an också? Jag har en som jag köpte då och det lär nog vara hög tid att knäcka den.
 

Babinski

Medlem
En rolet och en mastrojanni fick det bli, pengar har dragits i alla fall så hoppas jag fick den. Men satan vad seg sidan var.
 
Toppen