Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

tips på bra barolo under 300

pln

Medlem
Jag drack barolo roggeri för en tid sen och tyckte den var prisvärd. Gillade den framträdande syran.. den låg på 189 men finns inte kvar på systemet. Nån som kan rekommendera nått med samma stuk under 300spänn?
 

Dovberg

Medlem
SV: tips på bra barolo under 300

Jag tycker fontanna fredda's Barolo Serralunga d'Alba är riktigt bra. Dok lite sträv så lagra den i 5-10 år. Men kolla upp den vettja :)
 

ruso

Medlem
SV: tips på bra barolo under 300

Drack Fratelli Revellos Barolo 2005 i helgen, med fläskkotlett i tomatsås. Då jag inte känner till alla Barolo under 300 kr, kan jag bara säga att vi var mycket nöjda med vinet.
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
SV: tips på bra barolo under 300

pln skrev:
Jag drack barolo roggeri för en tid sen och tyckte den var prisvärd. Gillade den framträdande syran.. den låg på 189 men finns inte kvar på systemet. Nån som kan rekommendera nått med samma stuk under 300spänn?
Som av en händelse har Franska bolaget en kampanj med en Barolo under 300kr. Testa den idag, jag gilla den skarpt. Håller den flera snäpp högre än den Fontanafredda som står på hyllan i SB
 

kayaker

Cyklist
SV: tips på bra barolo under 300

johan1279 skrev:
Som av en händelse har Franska bolaget en kampanj med en Barolo under 300kr. Testa den idag, jag gilla den skarpt. Håller den flera snäpp högre än den Fontanafredda som står på hyllan i SB
Ja, Fontanafreddas Industribarolo är inte mycket att hänga i julgranen.
 
Toppen