Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

[utbrutna kommentarer] En reseberättelse från Champagne

Mattias Schyberg

Administratör
Bilder!

Är det bara jag som känner att lite bilder hade förgyllt dina beskrivningar? Måste nästan ta på mig läsglasögonen och sjunka ner i en fåtölj för att göra texten rättvisa. :)

Texterna är såklart briljanta och jag är mer än tacksam oavsett, men vi som börjar närma oss 22 år behöver ha något att vila ögonen på också (söta katter kanske?). :)

Finns det bilder så vill vi ta del av dem!

I övrigt, keep 'em coming!
 
Trådskapare
Mattias Schyberg

Mattias Schyberg

Administratör
För att få samtliga inlägg efter varann i @Emanuels eminenta reseberättelse (En reseberättelse från Champagne) så skapade jag denna tråd som avlastning dit jag flyttade lite hyllningar och kommentarer som separerade de olika avsnitten. Tyvärr så vet jag inte hur man kan ändra plats på inläggen i tråden i efterhand, vilket innebar att denna lösning kändes enklast.

Nu när tråden är homogeniserad med samtliga avsnitt samlade så kan ni dock kommentera så mycket ni vill i huvudtråden. :)
 
Toppen