Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Uvinum erfarenheter.

Toby

Medlem
Hej,
undrade om någon här har erfarenheter om Uvinum.se?
Har sökt runt på forumet men hittade inte något om dem nämligen.

De verkar nämligen sälja en Domaine de Rombeau från -55 som jag testade på en vinmässa för ett tag sedan och jag är väldigt sugen på!

Har någon annan köpt något via Uvinum? Är dom bra? (etc etc). :)

Mvh,
Toby
 

vininfo.nu

Medlem
Hejsan alla!
Undrar samma sak, är det någon som har erfarenhet av Uvinum. De har Chateau Potensac 2015 som jag gärna skulle vilja ha några flaskor utav. Visst jag kan säkert hitta i Frankrike i sommar men jag har en inplanerad vinprovning där en sådan skulle passa bra då jag har äldre årgångar...
// Lars.
 

sunqan

Vinös
Har du tittat på facebookkommentarerna (det finns en uvinumsida per land/språk)

Uvinum är en förmedlingstjänst snarare än en butik.
När det fungerar är det säkert bra att gå via dem, men när det strular blir det problem pga att du hela tiden går via dem.
 
Toppen