Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Valpociella och närliggande

Henrik_T

Medlem
Hej,
Ska bila ner till norra Italien nu snart och försöker hitta lite tips på vingårdar som kan vara värda besök. Har tidigare främst varit nere i Chianti området och hade där möjligheten att bara åka på måfå och prova olika gårdar. Tyvär kommer det inte vara möjligt i samma utsträckning denna resa då barnen inte är lika sugna på det denna gång då den ena fått för sig att bli (och är) åksjuk vilket gör att jag letar tips. Undviker gärna dom största då jag redan besökt ett par av dom samt att man kan köpa dom här hemma, så det jag är ute efter är väl snarare mindre gårdar som håller en bra kvalitet.
 
Trådskapare
H

Henrik_T

Medlem
Tack för tipsen, Brunelli har jag besökt och gillar flera av deras viner. Då har jag lite att kolla upp innan avfärd.
 
Toppen