Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Var sälja vinskåp?

LinneaH

Medlem
Ser att man inte får köpa och sälja på forumet - någon som har bra tips var jag kan sälja ett fullstort vinskåp exet har lämnat kvar? (med orden "du som är så bra på sånt, kan inte du... )
 
Trådskapare
L

LinneaH

Medlem
Tack för svar, har testat FB Marketplace, inget riktigt napp. Ska testa Blocket också.

@Waruda vad jag förstår får man inte sälja något alls? Jag har lagt ut vinhyllor tidigare, men det var innan den här nya regeln. Vore iofs vettigt om det bara gällde vin (=alkohol). Ska kolla om jag kan lägga ut det, tack för tips om admin!
 

zippan

Medlem
Tack för svar, har testat FB Marketplace, inget riktigt napp. Ska testa Blocket också.

@Waruda vad jag förstår får man inte sälja något alls? Jag har lagt ut vinhyllor tidigare, men det var innan den här nya regeln. Vore iofs vettigt om det bara gällde vin (=alkohol). Ska kolla om jag kan lägga ut det, tack för tips om admin!
Var finns du och skåpet?
 
Trådskapare
L

LinneaH

Medlem
@zippan skåpet finns i Älvsjö, det är ett Climadiff CAV 182 CL 310A+ med plats för 294 flaskor. Fem år gammalt, han vill ha 10 000:- för det (inköp 18 000:- ), jag har ingen aning om det är rimligt, skulle tro att det finns viss prutmån om det hämtas inom en vecka.
 

zippan

Medlem
@zippan skåpet finns i Älvsjö, det är ett Climadiff CAV 182 CL 310A+ med plats för 294 flaskor. Fem år gammalt, han vill ha 10 000:- för det (inköp 18 000:- ), jag har ingen aning om det är rimligt, skulle tro att det finns viss prutmån om det hämtas inom en vecka.
Fel del av landet för mig tyvärr.
 

Boletus

Medlem
@zippan skåpet finns i Älvsjö, det är ett Climadiff CAV 182 CL 310A+ med plats för 294 flaskor. Fem år gammalt, han vill ha 10 000:- för det (inköp 18 000:- ), jag har ingen aning om det är rimligt, skulle tro att det finns viss prutmån om det hämtas inom en vecka.
Intressant... Jag skickar PM.
 

petterkalle

I rescued some wine. It was trapped in a bottle.
@zippan skåpet finns i Älvsjö, det är ett Climadiff CAV 182 CL 310A+ med plats för 294 flaskor. Fem år gammalt, han vill ha 10 000:- för det (inköp 18 000:- ), jag har ingen aning om det är rimligt, skulle tro att det finns viss prutmån om det hämtas inom en vecka.
Eftersom det är exet som låter säljer och låter dig göra jobbet så skulle jag sälja skåpet för 10 kr - oj:rolleyes: sa du 10 tusen!!!
Eller du kanske får %;)
 
Trådskapare
L

LinneaH

Medlem
Haha @petterkalle :) det kanske vore ngt, då går det nog snabbare att sälja.
Men jag får se till att jag får en del iaf.

Btw, han kan gå ner till 7 500 med hämtning senast söndag. Sen får han lösa problemet själv
 
Toppen