Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vertikalprovning av Romanée-Conti i Malmö i november

Elvis

Medlem
VinUnic ordnar en vertikalprovning av Romanée-Conti på restaurang Årstiderna i Malmö den 6 november. Nio årgångar av Romanée-Conti kommer att provas (59, 96, 99, 01, 04, 08, 09). En fyrarättersmeny och lite enklare viner som Cristal 05, DRC Montrachet och DRC Romanée-Conti Romanee-St-Vivant ingår också. Pris: 38500 kr eller 49500 kr beroende på vilket medlemskap man har i Club VinUnic.
 

kayaker

Cyklist
SV: Vertikalprovning av Romanée-Conti i Malmö i november

Elvis skrev:
Pris: 38500 kr eller 49500 kr beroende på vilket medlemskap man har i Club VinUnic.
Det handlar väl mer om man har hål i huv'et eller inte? ;)
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
SV: Vertikalprovning av Romanée-Conti i Malmö i november

Elvis skrev:
VinUnic ordnar en vertikalprovning av Romanée-Conti på restaurang Årstiderna i Malmö den 6 november... Pris: 38500 kr eller 49500 kr beroende på vilket medlemskap man har i Club VinUnic.

Så den beryktade Salon-provningen i mars blev alltså inte årets dyraste provning i landet, med sina 35 000 kr (i vissa fall plus moms). ;D

Tyvärr ungefär 10 gånger så dyrt som den dyraste provningen jag någonsin gått på, och även på den prisnivån blev jag betraktad som helt galen även av andra vinnördar. Hoppas att någon går så vi kan få en rapport därifrån.
 

Keen

slan
SV: Vertikalprovning av Romanée-Conti i Malmö i november

Hade jag haft ett par miljoner över så! :'(
 
Toppen