Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vilket snack?

n_micke

Medlem
Om ni nu har någon favorit till vinet?

Chips, nötter, mörk choklad, 250 g Marabou eller en massa sura segisar?

Vad äter ni gärna till vinet eller skumpan?

Just nu går det i pistagenötter till vinet, jäkligt gott till både vin (de jag testat) och till öl såklart.
 

john b

Medlem
Helst mat.

Annars ost eller choklad eller chips med smetana och löjrom eller fruktsallad eller vad som passar bäst.

Det är lite tjusningen med vin för mig. Att olika passar bäst till olika snacks eller maträtter.
 
Trådskapare
N

n_micke

Medlem
Helst mat.

Annars ost eller choklad eller chips med smetana och löjrom eller fruktsallad eller vad som passar bäst.

Det är lite tjusningen med vin för mig. Att olika passar bäst till olika snacks eller maträtter.
Mat är ju såklart att föredra. Men jag är väl inte den enda med de där kvällarna som skriker ”cravings” där man helst bara äter oavbrutet och dricker gott. Då kan det bli kämpigt med matlass efter matlass :)
 

Borjes_bubblor

Hobbyfantast - Instagram: borjes_bubblor
Någon som har ett bra tips till snacks för roséchampagne? Brukar vanligtvis köra salta lantchips, cream fresh med rivet citronskal och löjrom till vanlig champane. Men är inte helt hundra till om det matchar rosé lika bra.

Vad har ni för tips?
 
Toppen