Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vin att lagra till barnens 20års dag.

Wer

Medlem
Hej alla kloka forumsmedlemmar.

Jag tänker att jag skall köpa på mig några olika viner från mina två barns födelseår som är 2017 och 2020. Sedan skall de lagras tills dom är 20år.

Behöver lite tips och idéer på vilka vin ni skulle valt. Budget är upp till ca 500kr per flaska. Tacksam för tips och idéer.
 

Mexikanaren

Medlem
2017 var ett väldigt bra år vad gäller port! Så om budgeten tillåter så hade det kanske varit kul att köpa något sådant?

Kan även lagras mycket längre än 20 år så funkar lika bra till 40 års dagen.

Dock över budget då det ligger på 899kr och tillfälligt sortiment sedan en tid tillbaka.
Finns dock flaskor kvar i flertalet butiker.

 
  • Like
Reactions: Wer
Toppen