Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinbaren, vinorgie, totalupplevelse?

Joakim

Medlem
Vinbaren, vinorgie, totalupplevelse?
I morgon söndag, 19/12, är det dags för årets vinupplevelse om man vill dricka extremt bra vin på glas. Några exempel.
Ch, d Yquem 1976, ( 100 p Parker)
Ch La Mission Haut-Brion 1970.
Èchèzeaux 2010 DRC
Mersault 2010 Comte Lafon 1.er cru ( Clos de Barre, förmodligen)
Moet & Chandon, Dom Perginon, 1995, magnum.
Jacquesson 2002.

mfl,mfl

Med vinbaren menas den på Södermalm, Eriks, Slussen. "Livemusic" och trevlig stämning. Sitt inte nu hemma och ha ångest över kommande jul med åtaganden, utan njut av det bästa och fira in julen.

OBS! Inte sponsrad tråd. Med hjälp av Nordkoreanska "datagenier" har morgondags vinlista hackats.
 

Mattias Schyberg

Administratör
Vinbaren, vinorgie, totalupplevelse?
I morgon söndag, 19/12, är det dags för årets vinupplevelse om man vill dricka extremt bra vin på glas. Några exempel.
Ch, d Yquem 1976, ( 100 p Parker)
Ch La Mission Haut-Brion 1970.
Èchèzeaux 2010 DRC
Mersault 2010 Comte Lafon 1.er cru ( Clos de Barre, förmodligen)
Moet & Chandon, Dom Perginon, 1995, magnum.
Jacquesson 2002.

mfl,mfl

Med vinbaren menas den på Södermalm, Eriks, Slussen. "Livemusic" och trevlig stämning. Sitt inte nu hemma och ha ångest över kommande jul med åtaganden, utan njut av det bästa och fira in julen.

OBS! Inte sponsrad tråd. Med hjälp av Nordkoreanska "datagenier" har morgondags vinlista hackats.
Ibland så önskar jag att jag ströp strömming till vardags :(
 

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Oj, blir det seger i fotbollen kanske man ska gå dit och fira lite! Blir det förlust har jag än mer skäl att gå dit!
 
Toppen