Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinbarer i London?

Daniel A

Administratör
I helgen tar jobbet mig till London. Det betyder två lediga kvällars jakt efter trevlig mat och dryck. Finns det någon på forumet som har tips?

Annars kommer jag sitta så länge som möjligt på The Remedy. Massa roliga viner, god mat och personal som är hur trevlig som helst. Dessutom: de erbjuder halvflaskor av många mogna viner med Coravin.
 
Trådskapare
Daniel A

Daniel A

Administratör
Tackar så hjärtligt för tipsen!

Blir garanterat The Sampler och Terroirs. St. John fanns med på "borde testa"-listan sedan tidigare, men tror det för vänta till nästa besök.

Och nu hoppas jag att The Samplers webbsida är uppdaterad, för då blir det åka av! Huets Clos du Bourg från 1949 och 2002. Sen lite Chateau Margaux 1967 på det. :D
 

Elvis

Medlem
Tackar så hjärtligt för tipsen!

Blir garanterat The Sampler och Terroirs. St. John fanns med på "borde testa"-listan sedan tidigare, men tror det för vänta till nästa besök.

Och nu hoppas jag att The Samplers webbsida är uppdaterad, för då blir det åka av! Huets Clos du Bourg från 1949 och 2002. Sen lite Chateau Margaux 1967 på det. :D

Välkommen till forumet, Daniel! Du passar in väldigt bra här! :)
 
Trådskapare
Daniel A

Daniel A

Administratör
Har nu lämnat storstaden (för en konferens i Glasgow. Regn och brist på vin...) efter många droppar av livets goda.

Tänkte lite snabbt lägga till ytterligare ett tips till tråden:
Sager + Wilde. Härligt ställe, supergod mat och det där som alltid är så uppskattat: genuint trevlig och kunnig personal.

Välkommen till forumet, Daniel! Du passar in väldigt bra här! :)
Tackar, tackar. Värmande ord!
 
Toppen