Carlo Revello e figli (Paola o Carlo och sönerna Erik o Niklas) gör bra, trevliga prisvärda baroli , Paola (svenska) har en bra vinbutik Wine Not? i La Morra. Hälsa från mig.
Mauro Molino är intressant
Oddero
Enzo Boglieti lär vara bra sedan han la om till mer traditionell vinmakning o stora botti. Har inte besökt på ett tag.
Besök Cantina Comunale i La Morra. För finns byns alla producenter.
Varje lördag tror jag d har producentprovning på Comunale. Kolla upp.
Lite tips
Med vänlig hälsning, pär