Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinkyl 15cm?

Mr_Jonas

Medlem
Jag håller på att renovera mitt kök hemma och har skitit i det blå skåpet. Lyckades kasta om två siffror och har ett hål i köket som måste fyllas.

Någon som har tips på en vinkyl som är 15cm? Egna erfarenheter?
 

sunqan

Vinös
Köpte en från www.vinkylen.se åt granben för några år sen när han gjorde om köket. Tror det var en climadiff. Finns väl inte så mycket att säga mer än att den gör sitt jobb.
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Finns en hel del matnyttigt att läsa i denna gamla tråden.
Jag kan uppdatera med att jag vande mig vid ljudvolymen i mitt 15-skåp, tror att ljudnivån blev mindre efter att det "slitit in sig" lite, eller så lärde jag mig bara leva med det.
Dessvärrre började det precis låta riktigt illa om det så jag fick stänga av det. Misstänker att jag måste ta tag i det som ett garantiärende. Skåpet ska ju hålla längre än tre år kan man tycka.

Är du stockholmare så titta in hos @Helen på 1Cru Vin & Antikt så får du proffsig hjälp!
 

Ludvig

Medlem
Har själv en, snäppet större serveringskyl, från Climadiff För 17 flaskor och är överlag mycket nöjd. Det enda som ”stör” är att kompressorn blir ganska ljudlig i de mindre kylarna. Hade tidigare en kyl utan kompressor men föredrar ändå den tillfälliga ”sången” från kompressorn mot de ständigt fläktljudet från de kompressorlösa skåpen.
 
Toppen