Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinkyl

Hej Jens,
Då jag har ganska stor erfarenhet av Vintecs skåp kan jag säga att de håller absolut toppklass!
Jag har själv deras stora skåp hemma V190bk, bra kvalite och otroligt snyggt!
Då jag driver www.vinlagring.se och ELON solna kanske jag inte är rätt person att ge dig råd men, men jag hoppas dig hjälper dig lite!
mvh
Tom Stenlund
www.vinlagring.se
 
Trådskapare
Jens

Jens

Medlem
Tack! Då gjorde jag rätt!
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    32,1 KB · Visningar: 482
Trådskapare
Jens

Jens

Medlem
Har varit borta ett tag från forumet!
Det ser ju onekligen ut att vara samma skåp!
Nu är äntligen köket färdigt och kylen på rätt ställe!
Vinet ditflyttat från kompisens källare, men då har plötsligt ett nytt problem dykt upp. Den blev sprängfull direkt! Jag var för en kort sekund nöjd med att få in allt tills jag insåg att det är ju fler leveranser på väg!
Tror ni man överlever om man föreslår en mindre ombyggnad av det nya köket och inköp av en kyl till ;)
 
Toppen