Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinlagringsskåp till vardagsrum

asdf

Medlem
Har haft mitt i ett halvår. Är relativt nöjd overall. Första veckorna lät det väldigt mycket, på den nivån att jag trodde något var fel. Detta lugnade sig dock efter någon vecka ytterligare, och ljudnivån är OK. Annars gör det vad den ska tycker jag.
 
Trådskapare
B-Hoglund

B-Hoglund

Medlem
Har haft mitt i ett halvår. Är relativt nöjd overall. Första veckorna lät det väldigt mycket, på den nivån att jag trodde något var fel. Detta lugnade sig dock efter någon vecka ytterligare, och ljudnivån är OK. Annars gör det vad den ska tycker jag.

Tack för svaret. Behöver man köpa till några hyllplan? Funderar på att köpa en eller två displayhyllplan. Hur är ljuset i skåpet med dörren stängd? Tänkte på att glaset är tonat.
 
Trådskapare
B-Hoglund

B-Hoglund

Medlem
Har haft mitt i ett halvår. Är relativt nöjd overall. Första veckorna lät det väldigt mycket, på den nivån att jag trodde något var fel. Detta lugnade sig dock efter någon vecka ytterligare, och ljudnivån är OK. Annars gör det vad den ska tycker jag.

Tror du att du kan ta en bild på skåpet med ledbelysningen påslagen?
 

petterkalle

I rescued some wine. It was trapped in a bottle.
Brukar inte ha ledbelysningen på.
IMG_3001-2.JPG
 

asdf

Medlem
Tack för svaret. Behöver man köpa till några hyllplan? Funderar på att köpa en eller två displayhyllplan. Hur är ljuset i skåpet med dörren stängd? Tänkte på att glaset är tonat.

Jag har inte köpt till några hyllor - har tänkt köpa en displayhylla men det har inte blivit av ännu. Sedan beror det ju på hur mycket flaskor man vill packa in antar jag.. ju fler flaskor ju färre hyllor får plats :) man ser ganska bra genom glaset trots toningen, så displayhylla passar nog bra.
 
Trådskapare
B-Hoglund

B-Hoglund

Medlem
Jag har inte köpt till några hyllor - har tänkt köpa en displayhylla men det har inte blivit av ännu. Sedan beror det ju på hur mycket flaskor man vill packa in antar jag.. ju fler flaskor ju färre hyllor får plats :) man ser ganska bra genom glaset trots toningen, så displayhylla passar nog bra.

Beställde igår ett DVA305G med två extrahyllplan samt två presentationhyllor, så det blir sju hyllor totalt. Beställde även med räls så att jag kan dra ut hyllorna för lättare in- och utpackning.
 

asdf

Medlem
Beställde igår ett DVA305G med två extrahyllplan samt två presentationhyllor, så det blir sju hyllor totalt. Beställde även med räls så att jag kan dra ut hyllorna för lättare in- och utpackning.

trevligt! lägg gärna upp bild sedan, vore intressant att se hur det blir med extrahyllor!
 

Nyllet

Medlem
Spännande! Jag planerar för ett vinskåps-inköp under våren och finner modellen väldigt intressant. Även jag skulle uppskatta en liten recension och några bilder. Lycka till!
 
Trådskapare
B-Hoglund

B-Hoglund

Medlem
Nej, men jag går också i köptankar. Därav min nyfikenhet.

Haha, ville bara fråga. Ibland är man nyfiken!
Jag beställde lite olika saker från olika sidor. T.ex. vinlagringsskåpet från en sida. Premiumhyllor och räls från en annan och slutligen presentationshyllor från en tredje. Fick ner priset ett par tusen.
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Haha, ville bara fråga. Ibland är man nyfiken!
Jag beställde lite olika saker från olika sidor. T.ex. vinlagringsskåpet från en sida. Premiumhyllor och räls från en annan och slutligen presentationshyllor från en tredje. Fick ner priset ett par tusen.

Vilka hemsidor var det då?
 
Toppen