Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinshop i västra/norra LA

Ekdahl

Medlem
Skall försöka få frun att köpa med lite gott från LA och vill gärna ha tips på bra vinshop norr om LAX, tex Santa Monica eller Beverly Hills. Anyone?
 

Mattias Schyberg

Administratör
Skall försöka få frun att köpa med lite gott från LA och vill gärna ha tips på bra vinshop norr om LAX, tex Santa Monica eller Beverly Hills. Anyone?
Om nu The Wine House ligger för långtifrån (själv brukar vi promenera från Santa Monica, men det tar nog någon timme) vad du söker kan jag rekommendera Wally’s Beverly Hills och The Wine Merchant mitt i centrala Beverly Hills. Mycket dyrgripar hos den senare. Ett stenkast från Rodeo Drive, vilket säkert är ett självklart mål för din fru ändå misstänker jag, men möjligen vill du hålla henne långt borta från den gatan. :nagelbitare:
 
Trådskapare
Ekdahl

Ekdahl

Medlem
Om nu The Wine House ligger för långtifrån (själv brukar vi promenera från Santa Monica, men det tar nog någon timme) vad du söker kan jag rekommendera Wally’s Beverly Hills och The Wine Merchant mitt i centrala Beverly Hills. Mycket dyrgripar hos den senare. Ett stenkast från Rodeo Drive, vilket säkert är ett självklart mål för din fru ändå misstänker jag, men möjligen vill du hålla henne långt borta från den gatan. :nagelbitare:
Tackar! Hon har bil, nu gäller det bara att övertala henne om en liten detour på väg till flygplatsen....
 
Toppen