Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinstagram

davve700

Medlem
Om det redan finns tillräckligt med trådmaterial om ämnet får ni hojta till. Har sökt runt och inte riktigt hittat några aktuella trådar.

Vilka bra vin-konton finns det att följa på instagram? Vore kul med någon som postade reviews och noteringar.
 

Essle

Medlem
Själv slänger jag ut mina druckna flaskor på korkskadad. Mest för egen del men kan kanske ledsaga någon annan själ också.

Annars finns ju lite andra forummedlemmar som också har konton. martineksten, jc vintankar och inte minst mattias_schyberg
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
-Sen finns det ju många vinproducenter och sånt som kan vara intressant att följa och även en del leverantörer om man vill ha koll på nyheter provningar och släpp som är på gång...
Tänker på;
Fanwine
Caviste
Franska Vinlistan
Old Land
Vinnatur

Vad mer...
Wineteller kan vara kul om man gillar italienska viner

Gillar du champagne har ju nästan alla odlare en insta där man ofta får en inblick i vad som händer i vingården...
 

Davantz

Medlem
Har hittat massa konton genom att kolla vilka dom jag tyckt har bra flöde följer.

Mitt konto heter @Davantz kolla vilka jag följer så hittar du kanske några intressanta
 
Toppen