Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinträff i Malmö den 17/10

Adamanko

Medlem
Hej

Nu drar Malmö igång höstsäsongen med en vinprovning hemma hos mig. Sex platser förutom mig. Är du ännu inte medlem i chattgruppen så kan du anmäla dig här så lägger jag in dig i chatten. Kan du inte den här gången men vill ändå vara med chattgruppen för framtida provningar så säg till.

Till den här provningen så tänkte jag att vi hoppar över skumpan och kör bara vitt och rött.
 
Trådskapare
Adamanko

Adamanko

Medlem
Hur många träffar har ni haft och finns de någon slags sammanställning över vad som druckits?
På A säger jag omkring 10 och på B att någon skulle ta tag i det där... ;) Annars sök på ikväll dricker vi-tråden.
 
Toppen