Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinträffar göteborg?

Sonderlese

Medlem
*suck*
Om det ändå skall inventeras vinnördar här i Västsverige, kan ni räkna in mig med.
Det var provningen med Damien Hugot rosé och Fallet-Prévostat som lockar in mig! (Synd att jag missade det!)

Magikern

Medlem
Jag är alltid på om jag kan. Tyvärr bor jag såpass litet att det är svårt att bekvämt samlas flera hemma hos mig. Har även en kolinilott i Delsjön. Där kan man ses för vin och grilla när värmen kommer igång.

Miniträffar brukar bli bäst (5 pers) oavsett :) Kimmyblom hade ju träffar lite då och då i vinkällaren på Korsgatan och där är gott om plats. om vi blir ett större gäng.

teamOP

Life is too short to drink mediocre wines
Leverantör
Vem föreslår datum och kallar?

Last edited:

teamOP

Leverantör
Torsdagen den 9 juni kl 18, jag kan fixa med lokal (beroende på hur många vi blir). 20 minuter med buss från linneplatsen och 10 minuters promenad. Vad tror Ni?

teamOP

Leverantör
2 anmälda, vilka mer är med i Göteborg?? Torsdagen den 9 juni kl 18.

teamOP

Leverantör
Snyggt vi är nu 2-3 personer vilket låter lite stadigare. Vi är på gång!

Toppen