Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinträffar i Östergötland

Johan L

Medlem
Finns det några forumiter som hör hemma i Östergötland? Och som skulle vilja dra ihop någon BYOB framöver? Behöver inte alls vara något avancerat för min del, utan är mest intresserad av tillfällen att prova lite vin ihop med likasinnade.

Jag är relativt nyinflyttad i Linköping och har just köpt hus i Vidingsjö. Ska renoveras lite först men borde vara inflyttad och med drickan uppackad till semestern.

aldenniklas

Medlem
Jag är inte jätteaktiv på forumet men bor i Linköping sedan några år och fick en vinkällare under förra året som jag hunnit fylla på hyffsat. :)
Just nu är det ju fortfarande social distansiering som gäller för mig men är definitivt intresserad av provningar i framtiden!

Johan L

Medlem
Javisst, det blir väl aktuellt först när coronan lagt sig. Nu scannar jag bara efter intresse så man kan stå redo i startgroparna när det väl är läge att köra.

aldenniklas

Medlem
Nu är det hög tid att vi drar igång något! Är det smidigast att styra upp i DM eller hur gör man? Skulle det passa i september för folk?

Johan L

Medlem
Jag är fortfarande på. Bor i Linköping, men det är ju lätt att ta sig emellan. Så då är vi minst fyra intresserade i alla fall plus att Niklas kanske hade några intresserade icke-forumiter. Map på plats är det pga småbarn svårt att vara hos mig tyvärr.

@Borjes_bubblor var intresserad tidigare, är du fortfarande intresserad?

Monty

Medlem
Jag har tillgång till en vinkällare som går att boka, om vi behöver lokal. Kan säkert få med mig 1-2 vinintresserade ytterligare om vi vill vara fler.

Borjes_bubblor

Hobbyfantast - Instagram: borjes_bubblor
Jag är absolut intresserad. Men har även jag småbarn så allt beror på när, var och hur. Har även en kommande husrenovering nu i höst.

Bor i Norrköping kan tilläggas.

Toppen