Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinutbildningar

speffy

Medlem
Någon som har några erfarenheter av kortare vinutbildningar?
Jag tänker inte yrkesmässigt utan enbart för privatnöje.

Jag fick ett mail angående en distans grundkurs i vinkunskap som fångade mitt intresse.
Tittade rundor på nätet och såg att de finns ett par olika kurser att välja så tänkte höra om någon här har erfarenheter av någon?
Funderar på om det kan vara något och lägga pengarna på eller om det är bättre och köpa ett gäng roligare flaskor och gå loss på hemma istället på egenhand. :)
 

Zingo

Medlem
Kapar denna tråden lite... någon annan som sökt distanskursen Dryckeskunskap och måltidskunskap II, som går i grythyttan och börjar nu i januari?
Läste I:an för 3 år sedan och tänkte försöka ta mig igenom II:an...
 

Cyanidet

Medlem
Hej,
Jag har tagit igenom mig II.
Nu funderar jag på att försöka tenta WSET 3, men jag har lite svårt att hitta nått lämpligt alternativ.
Någon som har tips hur man kan gå till väga? Utan att det kostar skjortan..;) Jag bor i Göteborg.
Mvh
 
Toppen