Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 20251030

Johpe

Medlem
Den rödq gran reservan har jag redan säkrat från vinmonopolet i grannlandet Norge :) till o med till ett bättre pris och finns i butikslager så inget stressat klickande där. Tyvärr har de inte den vita...

Den rödq gran reservan har jag redan säkrat från vinmonopolet i grannlandet Norge :) till o med till ett bättre pris och finns i butikslager så inget stressat klickande där. Tyvärr har de inte den vita...
Bor du nära Norge, har du en norsk kompis eller hur lyckas du beställa därifrån?

Trådskapare
V

Von Galtén

Medlem
Japp, flyttad till 20:e november!

Det blev ju faktiskt ingen total rusning efter Gran Reserva Tinto. Trots 100 poäng från väldigt många håll. Jag kunde relativt lugnt klicka hem två flaskor :)

MartinBz

Medlem
Jag glömde nästan bort släppet, men å andra sidan hade jag inte siktat på Tondonia-viner heller - utan jag klickade lugnt hem en av varje av Clos Henris sauvignon blancs från NZ. Har hört gott om dem, och jag behöver vidga mina vyer vdg vita viner. 🧐

Callxx

Medlem
Från min sida försvann Von Winning Forster Kirchenstück direkt, fanns inte en antydan till grön färg på den knappen. Blev två Tondonia och en Bosconia istället utan stress!

Magikern

Medlem
Bokade en Tinto och jag funderar på att låta flaskan gå vidare till någon som blev utan.

Man får ingen bekräftelse om tilldelning idag men man kan avboka flaskan fram till 23.59 eller hur?

Magikern

Medlem
Fick bokningsbekräftelse för Tondonia idag.

Antar att den kommer att gå vidare till nästa person i kön om man inte betalar. Man kan ju knappast betala i butiken, eller?

Martin F

Medlem
Ångerblanketten funkar inte om man vill att flaskan skall gå vidare till någon som inte fått tilldelning, eller?

Jag har fått lite oväntade utgifter denna månaden så denna flaskan får jag tacka nej till tills vidare.:(
Du kan välja att helt enkelt inte hämta ut flaskan.

Toppen