Herregud! Någon som kommer försöka klicka något?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
2016 Sassicaia gick på 1599 kr när den lanserades år 2019. Nu sex år senare kostar halvflaskan av aktuell årgång 1749 kr…
Helflaskan kostar ju 3495:-, så verkar ju rimligt med drygt halva priset för halva mängden.Kan det där priset verkligen stämma??. Verkar vara felprissatt.
Definitionen av unikt italienskt vin i min bok, massprod eller ej. Trist med prisökning, men 3.5k för ett fantastiskt vin är ju inte så sjukt längre. No brainer för mig, men så är jag en sucker för supertuscans.Ja, men vinet som sådant… Det är ju närmast massproduktion vi pratar om, jämfört med alla små, unika egendomar. Förvånande att se priset SÅ eskalerat. 🫣
Kolla vad Domaine d'Avuenay tar för Aligote så kanske det inte är så dyrtNog för att jag vet att Screaming Eagle är dyr, men va f-n - 47 lax för en jävla Sauvignon Blanc?![]()
Fransmännen är fan alltid värstKolla vad Domaine d'Avuenay tar för Aligote så kanske det inte är så dyrt![]()