Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 21 november 2019

V

Vincent H

21 nov.JPG

Preliminär lista över webblanseringar som kommer 21 november
 

thunberg

Flaskfantast
Administratör
Kilchoman är lockande. Nikka Taketsuru 21 yo är makalöst god men priset har dragit iväg rejält.
 
Systembolaget är förmodligen det enda stället i världen där du kan köpa en spritflaska för 239 999 kr och sedan behöver betala för kassen... ;)

nnja, jag håller inte med :) Senaste månaderna som jag har köpt från beställningssortiment eller från webbsaldot har varorna kommit förpackade i påse som ingår. Så i just det här påstående vågar jag nog framhålla att du har fel ;)
 

flambadou

Medlem
nnja, jag håller inte med :) Senaste månaderna som jag har köpt från beställningssortiment eller från webbsaldot har varorna kommit förpackade i påse som ingår. Så i just det här påstående vågar jag nog framhålla att du har fel ;)
Första gången för mig idag! flambadou - bolis, 1-0.
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
nnja, jag håller inte med :) Senaste månaderna som jag har köpt från beställningssortiment eller från webbsaldot har varorna kommit förpackade i påse som ingår. Så i just det här påstående vågar jag nog framhålla att du har fel ;)
Intressant! Har inte stött på detta fenomen än, men det låter som det är något nyinfört eftersom flera fått det under senare tid?
 

Trydebull

Medlem
nnja, jag håller inte med :) Senaste månaderna som jag har köpt från beställningssortiment eller från webbsaldot har varorna kommit förpackade i påse som ingår. Så i just det här påstående vågar jag nog framhålla att du har fel ;)

Det har hänt mig också en gång att en påse ingick! Men då hade jag missat att ta en vid ett hyfsat köp av fyra flaskor GC - varpå kassörskan lutar sig fram och säger - "du kan nog ta en ändå vid sidan om så tittar jag igenom kvittot så länge"...

Då tänker jag att aldrig har en person, gjort så mycket (kändes som att hon mer eller mindre riskerade sitt jobb...), för så litet (vad kostar en överprisad Systembolagspåse idag? - Tre kronor?). Oavsett vilket kände jag mig väldigt tacksam och speciell när jag gick därifrån.
Märkligt hur man tänker och resonerar kring saker...
 
Toppen