Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 26 september 2019

V

Vincent H

26 sep.JPG

Preliminär lista för släppet 26 september
 

Niklas.Ö

Medlem
Hum... fler nedmonterade Kershaws, röda denna gång...
Habegär etablerat! :nagelbitare:

Inget större intresse efter dom på släppet, någon som smakat och kan bidra med ett omdöme? Redo att drickas nu eller bäst att låta det ligga till sig några år? Nyfiken att prova men är över min normala prisklass så frågan är om det är bättre att lägga 800/flaska på något annat..
 

LarsW

Medlem
Inget större intresse efter dom på släppet, någon som smakat och kan bidra med ett omdöme? Redo att drickas nu eller bäst att låta det ligga till sig några år? Nyfiken att prova men är över min normala prisklass så frågan är om det är bättre att lägga 800/flaska på något annat..
Sry för lite sent svar.
Ingen aning hur dessa är men köpte några Chardonays i samma liga från Kershaw förra året och har smakat nån som var väldans god.
Blev dock att jag hoppade dessa. Blivit alltför mycket inköpt sista tiden...:oops:
 

Skrutt

Medlem
Accomasson? Den gamla trasan? Den dricker jag i veckan blandat med lite fruktsoda.
Grattis. Själv fick jag en utsiktslös köplats. Lite synd eftersom vinet är från min dotters år. Å andra sidan kanske hon inte blir någon barolo-lover (särskilt inte redan i veckan och inte ens med frutsoda) som jag.
 
Toppen