Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 31 oktober 2019

V

Vincent H

31 okt.JPG

Preliminär lista för webblansering 31 oktober
 

Adamanko

Medlem
Inte mycket nollat och inget fullbokat idag heller. Går det lite trögt för webblanseringarna eller sparar folk på cashen inför en förmodat dyr jul? Eller är det bara så mycket viner som säljs nu så marknaden blivit lite mättad?
 

Trydebull

Medlem
Inte mycket nollat och inget fullbokat idag heller. Går det lite trögt för webblanseringarna eller sparar folk på cashen inför en förmodat dyr jul? Eller är det bara så mycket viner som säljs nu så marknaden blivit lite mättad?

Jag köpte själv endast några flaskor från Robert Chevillon som jag tycker håller hög klass för sin Bgn-prissättning - som ju numera får räknas som en egen kategori av priser.

Men det är nog också så att dagens webbsläpp kanske inte var det mest intressanta, och sen känns ju helt allmänt prisbilden väldigt uppskruvad för nästan allt som släpps - det påverkar säkert.

Och sen är det nog även en årgångsfråga skulle jag gissa
 

Håkan

Medlem
Jag köpte själv endast några flaskor från Robert Chevillon som jag tycker håller hög klass för sin Bgn-prissättning - som ju numera får räknas som en egen kategori av priser.

Men det är nog också så att dagens webbsläpp kanske inte var det mest intressanta, och sen känns ju helt allmänt prisbilden väldigt uppskruvad för nästan allt som släpps - det påverkar säkert.

Och sen är det nog även en årgångsfråga skulle jag gissa
Borde nog köpt någon Chevillon också för vertikalens skull. Men är väl fortfarande sur för att jag bommade 2015.
 
Toppen