Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 9 mars 2023

Jag gick in i eftermiddags och hade gärna bokat upp någon Luigi Pira Barolo Magheria men blev besviken då det inte gick. Gillade det gamla systemet där jag hade flera dagar på mig
 

Vingubben

Medlem
Som en effekt av Systembolagets nya fantastiska system med bekräftelse inom två timmar så kan man inte se eller boka dessa flaskor längre. Var Luigi Pira bland de grejerna som inte var fullt bokade?
om det finns något kvar släpps dom fredag veckan efter. Du kan kolla med chatten om dom sålde slut.
 

Sebran

Medlem
o_O:vägg::död:

Hade Prältat i varukorgen men behöll den. Ångrar mig inte.

Detta vin har jag öronmärkt som det sista vinet jag dricker i detta liv, smaken och finishen kommer att vara till efterlivet!

Ren poesi :D Kan inte tänka mig någon bättre vin att spara till dödsbädden.
 

jrick

Medlem
om det finns något kvar släpps dom fredag veckan efter. Du kan kolla med chatten om dom sålde slut.
Jag förstår, men det är ju inte något särskilt bra system att de försvinner från tillgänglighet efter två timmar och sen måste man börja kontakta kundtjänst för att se om de kommer tillbaka. Inte kan man lägga in någon notis heller.
 

Vingubben

Medlem
Jag förstår, men det är ju inte något särskilt bra system att de försvinner från tillgänglighet efter två timmar och sen måste man börja kontakta kundtjänst för att se om de kommer tillbaka. Inte kan man lägga in någon notis heller.
Ungefär vad man kan förvänta sig av ett monopol.
 
Toppen