Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Weblansering 15 oktober 2015

buteljen

Medlem
Lyckades boka en Trapet Chambertin Grand Cru 1996 ... den försvann på fem sekunder :D. Återstår att se om jag får den i slutändan ...
 
Trådskapare
Alter Ego

Alter Ego

Medlem
Lyckades boka en Trapet Chambertin Grand Cru 1996 ... den försvann på fem sekunder :D. Återstår att se om jag får den i slutändan ...

Bommade den tyvärr. Telefonen ringde 10:58 och jag var dum nog att svara, fick bli lite bojo istället.
 

Vino fino

Medlem
Jag var inne och bokade lite grann men än är inte kossan över isen... vi får se om det blir något.

Mer intressant kanske var att det nu i skrivande stund inte hade bokats särskilt mycket Penfolds. Det verkar alltså vara fler än undertecknad som tycker att TWE har spårat ur i sin prissättning.

Bra sammanfattning av Penfolds märkliga prispolitik från en bloggare på hemmafronten:
https://www.bestwinesunder20.com.au/the-2015-penfolds-collection/
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Bommade den tyvärr. Telefonen ringde 10:58 och jag var dum nog att svara, fick bli lite bojo istället.
Går väl inte att skylla på att telefonen ringde 58 minuter efter lanseringen? Själv satt jag i möte, det tycker jag är en mycket bättre ursäkt!
 
Toppen