Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

WSET Diploma Online?

H

Henke

Någon här som tagit DipWSET online i London? Är vansinnigt nyfiken på hur det fungerat. Känns ensamt att behöva sitta själv och analysera viner... Hur krångligt var det att hitta de viner som ska provas? Gav skolan en mer specifik lista än den man hittar i specifikationen? Hur upplevdes lektionerna i WSETs digitala klassrum?
Så många frågor, så få svar...
 

ChristianB

DipWSET
Jag gjorde block-varianten där jag åkte till London ett antal gånger per år för lektionerna, så tyvärr har jag ingen erfarenhet att dela med mig av för online-modellen. Däremot vill jag starkt rekommendera dig att gå utbildningen! :) Det var verkligen ett lyft från Level 3 och i Diploma märktes det att den professionella nördigheten fick komma fram.

Roligt att du vill förkovra dig ännu mer!
 
Toppen