Bra Cab

Diskussion i 'Vin' startad av Elvis, 13 oktober 2010.

1. Elvis

Elvis Medlem

SV: Bra Cab

Shorepower hade inte laddat ner de senaste uppdateringarna till sin TomTom, helt enkelt.

2. Elvis

Elvis Medlem

Den är slut i BS. :(

Jag har provat en del Ornellaia och Sassicaia genom en vinintresserad vän i London. Jag tycker att det är fantastiska viner, båda två.

3. chambertin

chambertin Medlem

Det var ju synd. Antar att priset var lite för bra för att det skulle räcka ngn längre tid.
    Tror den ligger på runt 120-130€ ute i Europa.
    Nu verkar det som om 2007 har kommit ut också hos de flesta.

4. Jos

Jos Medlem

Givet tips är ju Château Malartic-Lagravière 2007 förresten! Roligare Bordeaux för dryga trehundringen tror jag blir extremt svårt. Ingen aning om hur mycket Cab det är i den iofs men lär ju vara minst 60%. Lufta några timmar innan.

5. sunqan

sunqan Vinös

elvis: finns det cabernet i cristal? :)

6. Elvis

Elvis Medlem

Vill tacka för tipset om Beringer Knights Valley Cabernet Sauvignon 2005. Köpte en låda och provade första flaskan i torsdags. Det var en riktigt trevlig bekantskap, nästan så att jag ska köpa en låda till på en gång.

7. kayaker

kayaker Cyklist

Jag provade min första i fredags och kan bara instämma. Inte alls dum.

8. sunqan

sunqan Vinös

9. Per Stade

Per Stade Lege artis

Etanoldriven?

10. sunqan

sunqan Vinös

Det är väl som vanligt med RR: I'm sorry, I don't understand the question. ;D

11. Arvid

Arvid Medlem

Har ju dålig koll på SS nu før tiden.

Beringer Knigths Valley ær ett bra tips. Annars ær Ric Formans Ch. la Grande Roche i min mening Napas bæsta "value for money". Hans stora Cab ær också bra, men gjord i en rætt stram stil som kræver lagring.

Dela sidan