Byta alkohol privat

Diskussion i 'Övrigt' startad av Skumpagne, 27 maj 2014.

1. Skumpagne

Skumpagne Husmor/Älskare/Lagrare/Pappa

Någon som är duktig på att göra hemsidor och som vill göra revolt mot staten med mig? :finger:

Mattias S och Magnus L gillar detta.
  2. Mattias S

Mattias S Administratör

Det låter som att det bara är att köra på. Bra jobbat, Robin (nu vet vi även vad du heter, själv heter jag Mattias ;))!

Skumpagne gillar detta.
  3. Mattias S

Mattias S Administratör

Kör på, jag stöttar dig gärna mentalt, hemsidor har jag dock ingen koll på.

4. Livermore

Livermore Medlem

Revolt mot staten är alltid kul :)

Skumpagne gillar detta.
  5. Skumpagne

Men är du bra på göra hemsidor? Så pumpar vi Ebba Grön och dricker champagne!

Mattias S gillar detta.
  6. Mattias S

Mattias S Administratör

Kombinationen Ebba Grön och Champagne låter så in i bänken uppkäftigt att jag nästan är beredd att bli champion (läs: Champagne-nörd). Den typen av motsatsförhållanden talar direkt till min reptilhjärna, det är verkligen...:finger:

Skumpagne gillar detta.
  7. Skumpagne

Som gammal skejtare/punkare och nu champagne nörd så älskar jag att ge :finger: framförallt till staten ;-)

Mattias S gillar detta.
  8. Livermore

Livermore Medlem

Gjorde diverse hemsidor med "roliga" animationer när jag var liten. Tror dock att de var så fula att de var en skymf mot mänskligheten, men det kanske passar när vi ska revoltera mot staten ;)

Skumpagne gillar detta.
  9. vintomas

vintomas Bloggare

Jag tycker också att det borde vara tillåtet att byta vin mot pengar privat, men det är väl bäst att påpeka att vin mot pengar = detaljhandel...
    Byter man vin mot något helt annat ökar nog också risken att det "fastnar på fel ställe" i bedömningen.
    Sådant som kan ses som samlarviner, där aktuellt årgång inte säljs på SB, är nog säkrast.

10. Skumpagne

Sålänge du har notepad och html kunskap...

11. Livermore

Livermore Medlem

Notepad, ja. Html, nej. Om du står för champagnen står jag för outsourcing av hemsida :cigarr:

Skumpagne gillar detta.
  12. Skumpagne

Deal!

Livermore gillar detta.
  13. StefanAkiko

StefanAkiko Pendeldricker Tokyo, London och Umeå

Vad ni krånglar... När det finns självförklarande lättanvända saker på webben som tex detta på Loopia, som tom en dino som jag klarar av att sätta upp på nägra timmar...

Skit i programmering och sådant nördstrunt. Fokus på innehåll o marknadsföring istället!

Skumpagne gillar detta.

Dela sidan