This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag skrev upp mig för 2 år sedan så minns inte riktigt hehe.Hur kommer ni med på maillistan? Jag mailade FVL om det för ett tag sen och fick aldrig ett svar.
Helt ok vardagsbubbel, drack den förra veckan.Visa bifogad bild 24845
Deutz Brut Classic
Aldrig druckit denna NV tidigare men har bara hört positiva omdömen. Och bra NV ska en inte förakta. Fick den för ca 380:-, SB 459:-
Visa bifogad bild 24846
Var det 2020 som denna degorgerades?
+1. Bra pris!Köte två flaskor LGA
2012 Bollinger Champagne La Grande Année (philipsonwine.com)
Via Vivino men det är från philipsonwine.
+1. Bra pris!
33,33 % billigare än SB.Är väl typ 50% billigare än priset på bolis? 500kr billigare.
Korrekt, dom två sista siffrorna i koden är året den deggades. Vad övriga siffror står för har jag ingen aning om.Visa bifogad bild 24845
Deutz Brut Classic
Aldrig druckit denna NV tidigare men har bara hört positiva omdömen. Och bra NV ska en inte förakta. Fick den för ca 380:-, SB 459:-
Visa bifogad bild 24846
Var det 2020 som denna degorgerades?
Kom precis hem till dörren med Bring Visa bifogad bild 24850
Så kan det verkligen vara… 999:95 kr styck, skål!Det luktar philipsonwine om din beställning
Tycker det låter som i längsta laget för BdB 15, men den är ju billig så provaVad tror ni om att långlagra Palmer BdB 2015. Tvillingarna är födda detta år och, funderar på att köpa några lådor till deras framtida student som en kul grej. Kommer den hålla i 13-14 år till?
Hurdå prova menar du? Om 13-14 år? Utan backup?Tycker det låter som i längsta laget för BdB 15, men den är ju billig så prova
Nej, till det priset har du råd med backup ocksåHurdå prova menar du? Om 13-14 år? Utan backup?
Tror mer på att avvakta och invänta något dyrare, men bättre och säkrare alternativ.Nej, till det priset har du råd med backup också
Vad tror ni om att långlagra Palmer BdB 2015. Tvillingarna är födda detta år och, funderar på att köpa några lådor till deras framtida student som en kul grej. Kommer den hålla i 13-14 år till?