Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

magnum

Epernay, Frankrike
Fick min leverans idag. Tyvärr hade han strulat till det med Charles Heidsieck NV M.E.C 2013. Fick 2016.. MEN fick precis svar från honom as we speak. Han skickar 1 flaska 2013 och jag får behålla de 2016. Kanske inte den bästa dealen då de tog €54.90 för 12-bas och €41 för 15-bas... Men låt gå för denna gång! :D

Update: Han packade och skickade den för 1 minut sen.

Update igen: Fick 2 st!! :D
Lägg gärna en kommentar när du provat M.E.C 2016!
 

Jesper L

Medlem
Just nu erbjuder Vinkylen.se dig som medlem i Club Vinunic 15% rabatt på hela sortimentet, inklusive världsledande Eurocave! Använd dig av rabattkoden clubvinunic15 i kassan på för att ta del av ditt erbjudande. Har du specifika frågor kring ditt val av vinkyl så är det bara att kontakta kundtjänsten via telefon eller chatt. Rabatten gäller ordinarie priser fram till och med 15/11.
 

buteljen

Medlem
Just nu erbjuder Vinkylen.se dig som medlem i Club Vinunic 15% rabatt på hela sortimentet, inklusive världsledande Eurocave! Använd dig av rabattkoden clubvinunic15 i kassan på för att ta del av ditt erbjudande. Har du specifika frågor kring ditt val av vinkyl så är det bara att kontakta kundtjänsten via telefon eller chatt. Rabatten gäller ordinarie priser fram till och med 15/11.
Någon som vet hur mycket rabatt brukar de ge på "Black Friday" i slutet av november?
 

Champagne99

Medlem
Någon som vet hur mycket rabatt brukar de ge på "Black Friday" i slutet av november?
De hade en massa erbjudanden förra Black Friday men jag minns inte hur mycket rabatt det var på dem som låg på hemsidan. Jag var intresserad av ett vinlagringsskåp och ställde lite frågor om det via chatten. Jag fick då ett erbjudande på ett bättre skåp som inte var rabatterat på hemsidan. Efter fler frågor och mer dealande fick jag ner priset ytterligare och slog till med ca. 30% rabatt. Så var inte rädd för att fråga dem vad de kan göra med priset på det du är intresserad av.
 

buteljen

Medlem
Vinkylen har 11% på allt imorgon med koden
SINGLESDAY11
Bättre att använda munskänkarna15 så får man 15% :)
"Just nu erbjuder Vinkylen.se dig som medlem i Munskänkarna 15% rabatt på Vinkylen.ses ordinarie priser. Det gäller även på utbudet av världsledande EUROCAVE. Använd dig av rabattkoden munskänkarna15 i kassan för att ta del av ditt erbjudande! Rabatten gäller ordinarie priser fram t o m 22/11."

clubvinunic15 funkar också för 15% rabatt fram till 15/11
 
Toppen