Robbes
Medlem
Fick mail om dealen igår.Hur hittade du det? De var mycket bättre för på att lägga ut sånt på sin instagram men det verkar de helt ha slutat med.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Fick mail om dealen igår.Hur hittade du det? De var mycket bättre för på att lägga ut sånt på sin instagram men det verkar de helt ha slutat med.
Tack för det, blev ett tolvpack. Bra pris för en schysst Barolo med begynnande mognad, -trevligt att ha som hus/bjudvinPhilipson kör en bra deal på 2013 Barolo Trediberri, lägg in koden TREDIBERRI så får man 50% vid utcheck, priset blir 225kr/fl.
Gå ihop på en låda? Eller om det är fler som vill dela.....Fick mail om dealen igår.
Jag klippte ett eget 12 pack, just gjort slut på det 12 pack Trediberri 2012 jag köpte förra våren, så behöver lite påfyllningGå ihop på en låda? Eller om det är fler som vill dela.....
12 är lite för många för mig.
Tack för tips! Bev en låda här med oplanerat men bra att ha hemma intalar jag mig självPhilipson kör en bra deal på 2013 Barolo Trediberri, lägg in koden TREDIBERRI så får man 50% vid utcheck, priset blir 225kr/fl.
Hade lätt kunnat hoppa på i gbg. Pangdeal men har verkligen inte plats.Gå ihop på en låda? Eller om det är fler som vill dela.....
12 är lite för många för mig.
En Malbec från Sydamerika för 1000 spänn en deal!?Catena Zapata Adrianna River Stones (Malbec) 2014 finns nu för 970kr/flaskan på Vivino
Säljs via philispsonwine och på PWs egna sida vill de ha 1234:-/st
2014 Catena Zapata Adrianna Vineyard River Malbec | Vivino Sverige
Adrianna Vineyard River Malbec är en Rött vin. Detta vin har 208 omnämnanden av svart frukt toner (björnbär, blåbär, svart frukt). Se recensioner och priser för 2014 årgången.www.vivino.com
Senaste årgång på SB (2017) kostade 1295. 2014 kostade 795 när den kom.En Malbec från Sydamerika för 1000 spänn en deal!?
Malbec?Senaste årgång på SB (2017) kostade 1295. 2014 kostade 795 när den kom.
Yes, Catena Zapata från Adrianna Vineyard brukar aldrig vara gratis.Malbec?
Nä, den är kvar. Testade nu från iPhone.Plus de Bulles - har de tagit bort sin rabattkods-ruta?
i varukorgen brukar det vara en rad nedanför där man kan fylla i en rabattkod nu verkar det helt vara borta - någon som vet om jag missat det på någon annan sida ?
Rackarns. Nu är den tyvärr slutsåld.Fyrklövern säljer Sottimano Basarin Barbaresco 2016 för €39,38 i 11 timmar till. 96 P från Parker och som jämförelse tar Lobenberg €65,50
Vini Rossi
wine.il-quadrifogliostore.it
Aj såg detta nyss. Blev lite olika Marchesi di Barolo för bra priser i alla fall. Speciellt riservan från 2010 för ca 36 euro. Även cannubi 2016 för 41.Fyrklövern säljer Sottimano Basarin Barbaresco 2016 för €39,38 i 11 timmar till. 96 P från Parker och som jämförelse tar Lobenberg €65,50
Vini Rossi
wine.il-quadrifogliostore.it