This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag kan kliva in på ett par om du vill.170 spänn per flaska El Enemigo Chardonnay vid köp av 6 i Philipssons Black Friday erbjudande. Hört mycket gott om att vinet ska vara prisvärt men vill nog själv inte bekosta 6 flaskor utan att ha provat det
Köp 2020 El Enemigo Chardonnay Mendoza i dag | Philipson Wine
Köp 2020 El Enemigo Chardonnay Mendoza från El Enemigo Wines og få hurtig levering til din dør med fri fragt ved køb over 399 kroner.philipsonwine.com
På vad?Någon som vill dela på en låda i Göteborgstrakten eller norrut?
Jag kan ta 2-3 flaskor.
På vad?
Jag kan vara med på 2-3 flarrorNån runt gbg som är villig o dela på en låda el enimigo chardonnay?
Jag kan också ta 1-2 om det blir över.Nån runt gbg som är villig o dela på en låda el enimigo chardonnay?
Visa bifogad bild 30648
275kr flarran för vintage port får ju anses vara ett mycket bra pris. Portnördarna på vintageport.se verkar ju dessutom rätt entusiastiska.
Visa bifogad bild 30649
2013 Dow Crusted (LBV?) vs 2013 Feuerheerd vintage.
Dow 263 kr på SB. Feuerheerd 260 kr, erbjudande på philipson (normalt 485).
Lite orättvis jämförelse. Vintage porten skulle behöva fler år på rygg och LBVn är i perfekt skick.
Klar seger till Dow även om vinet saknar lite kropp och tyngd. Bra syra och balans. Definitivt köprek, speciellt med tanke på priset. Tycker Feuerheerd saknar syra och har svårt att se att det med tid skulle bli en riktig höjdare trots rejäl kropp.
Fick ett mail från Winefinder om att de säljer Salon 2013 för ...drum roll... 16995 kr! Dubbelkollade, det verkar vara en 750 ml-flaska. 2012 kostade 6599 kr på Bolis
Haha jäävlar va de har stigit. Då köper jag hellre 96 på auktionSalon 2013 på bolaget är rätt saftig i år med
14 999:- så den blir det inget klickande på för min del
Dansken är som sagt lite lurig, den brukar kosta det ca varannan vecka hos Philipssons. Jag köpte 2018 för några månader sedan för dryga 300kr, dock är det ett bra pris och ett mkt bra vin, så lätt köpvärt.Altesino brunello för 324 spänn flaskan får väl ändå ses som ett kap? Kostar över 100 spänn mer på systemet. Den slår jag nog till på!
Detta känns som en rätt bra deal: https://philipsonwine.com/se/produkter/delamotte-champagne-brut-magnumDompa 2013 för 1600:- hos Philipson är väl bra tänker jag. 2400:- på bolaget
Till dansken
Edit: dansken ändrar till dkk i kassan. Så det är fint och billigt i inloggat läge med sek som vald valuta tills man ska handla.