Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Fear and loathing in Kalmar - Finewines.se tar över Postgatan

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
Stockholmare som vill dela bil med söderkis (nåja)?
Kan tänka mig åka såväl fredag som lördag
 

CH

Medlem
Hade gärna varit med på BYO på fredagen men det vill inte min sambo så efter lite komprimissande så kom vi fram till att det ska jag inte vara med på.

Har inte lovat guld och gröna skogar men låter fint att det är vad vi kan vänta oss på Packhuset. Håller dig ansvarig @Emanuel om det inte stämmer.

Lite info angående Hotell:
För er som lovat er respektive guld och gröna skogar för att åka till Kalmar och därav behöver hotell med exta allt i form av SPA och what not så rekommenderar jag Clarion Hotell Packhuset som ligger vackert nere i hamnen. Telefon för bokning 0480-570 00
 
Trådskapare
Emanuel

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Hade gärna varit med på BYO på fredagen men det vill inte min sambo så efter lite komprimissande så kom vi fram till att det ska jag inte vara med på.

Har inte lovat guld och gröna skogar men låter fint att det är vad vi kan vänta oss på Packhuset. Håller dig ansvarig @Emanuel om det inte stämmer.
Nu ska du inte vara sån CH, att hon får träffa så fina vinmänniskor som oss är mer än belöning nog! :cigarr:
 

thunberg

Flaskfantast
Administratör
Ämen kom igen nu! -Flyg med Kalmarflyg från Bromma, tar bara 45 minuter :)
Jag jobbar på det men jag vill inte hålla en plats med tanke på situationen. Med en knapp månad kvar finns det möjlighet att andra norpar platsen, om inte och jag kommer loss så tar jag den då.
 
Trådskapare
Emanuel

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Jag jobbar på det men jag vill inte hålla en plats med tanke på situationen. Med en knapp månad kvar finns det möjlighet att andra norpar platsen, om inte och jag kommer loss så tar jag den då.
Vi är faktiskt tillbaka på 33 bokade igen på 32 platser vilket förvisso går att klämma in så skulle du lyckas lösa något är du välkommen men annars nöjer vi oss nog med att bli 32 som det var tänkt.
 

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Jag vet inte om jag är inbokad eller fortfarande prellad, men måste avstå den här gånger hur gärna jag än hade varit med. Dubbeljobb en bit in i halva februari så är fast med jobb på helgen! :(
 
Trådskapare
Emanuel

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Jag vet inte om jag är inbokad eller fortfarande prellad, men måste avstå den här gånger hur gärna jag än hade varit med. Dubbeljobb en bit in i halva februari så är fast med jobb på helgen! :(
Inte du också! -Blir dålig representation från Stockholmssektionen denna gång då :(
-Men då har vi en plats ledig igen! -Kom igen forumet, lär bli årets mest unika samling av sköna vinnördar på samma ställe samtidigt :)
 
Trådskapare
Emanuel

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
Vi får det plats huuur mycket som helst...
Jag åker dock ner på lördagen
 

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
@Bror : är det inte läge att åka på fredag istället? Då kan vi samåka?[/QUOTE]
Joo, kanske. Skall fundera. Vi kanske kan snacka om det lite 5/2? Kanske samåka hem om inte annat?
 
Toppen