Feedback på delinat.se, ekologiska viner

Diskussion i 'Övrigt' startad av ekolle, 6 september 2013.

  1. ekolle

    ekolle ekologist

    Hej Liselott! Först ett stort tack för att du registrerar dig och tar dig tid att ge oss kritik. Den är väldigt värdefull för oss! Vi följer ju en del statistik på "klicks" på vår hemsida, och hur potentiella kunder rör sig, och har sett att fler än beräknat avslutar köpprocessen i förväg. Det du berättar bevisar det som jag befarat, nämligen att det finns buggar i vår mjukvara. Vi har precis satt igång en undersökning med ett stickprov på kunder som ska berätta om sådana här saker, så jag är väldigt glad över din kommentar även om det i sak naturligtvis inte ska få hända. Jag vill också be om ursäkt för att beställningarna för dig och din familj har blivit för röriga och inte fungerat som de ska! Det är jättetråkigt att höra, förhoppningsvis kan vi fixa till allt raskt.

    Gällande husnummer är det något som vi förra veckan har rättat till. Det ska inte vara något problem längre. Varför din syster blev utkastad 3 gånger kan jag inte svara på, men det ska naturligtvis inte få hända. Jag skriver ett PM till dig, så kanske du kan berätta mer. Angående leveranstiden är jag själv förvånad. Jag har tagit upp det med ledningen. Självklart ska du få någon slags kompensation för att du tar dig tid så här och om det är så att din leverans blir försenad, jag ska se vad jag kan göra. Som de andra sa är det iallafall roligt att höra om en sådan vinintresserad familj!

    Tack för feedback! Jag är dock faktiskt inte helt säker på vad du menar. Datumkolumnen till höger, och om man klickar på datumet får man fram alla inlägg som publicerades det datumet.
     
  2. thunberg

    thunberg Medlem Deluxe

  3. ekolle

    ekolle ekologist

    Tack för input och filmning! Ska se vad jag kan göra för att åtgärda saken.
    /Olle
     

Dela sidan