Gin!

Diskussion i 'Destillat & Öl' startad av R.P, 19 februari 2008.

1. Keen

Keen slan

SV: Gin!

Lutar nog åt plymouth iallafall, litar inte på att systemet hinner få in en flaska från beställningssortimentet tills på fredag om jag beställer idag.

2. Jimmy Forsman

Jimmy Forsman Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot. Administratör

Ställ krav!

Skrik, gorma och bråka med dem tills du får som du vill!

3. vintjej

vintjej Medlem

Jag älskar GT och Bombay Sapphire.
    Och jag är lika svag för Gin'Juice som Snoop.
    När jag jobbade som bartender så fick vår bar mycket berm för vår drajja. Men själv kommer jag nog aldrig lära mig gilla den drinken.
    Vad är hemligheten, ni drajja-fantaster?

4. R.P

R.P Medlem

Efter Krugs tjatande om Plymouth som den ultimata drajja-ginen så blev det ett par i fredags, längesen jag drack Plymouth, den är bra, elegant, inte alls dum, passar riktigt bra i en drajja.

5. Jimmy Forsman

Jimmy Forsman Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot. Administratör

I hate to say i told you so!

6. R.P

R.P Medlem

Köpt på mig en "organisk" gin idag som jag inte har en aning om, Juniper Green, får bli nån GT ikväll för att testa den.

7. R.P

R.P Medlem

Den var bra, lätt citrus och väldigt len, trevlig med bara lite is och twist.

8. Aqua Vitae

Aqua Vitae Medlem

En favorit var London Hill dry gin, numera samlar den damm i beställingssortimentet, med en tydlig enbärston. Hur den håller mot ovantsående skall jag låta vara osagt då jag i ärlighetens namn inte druckit mycket gin de senaste åren och därmed inte har så mycket att jämföra med.

Magnus Reuterdahl

9. R.P

R.P Medlem

Har en Plymouth Navy Strength stående, någon som druckit den, vad passar att göra på den? Plymouth är ju konstaterat grym att göra drajja på.

10. R.P

R.P Medlem

Funkade fint som Gin & Juice och GT, mycket len och behaglig trots sina 57%.

11. R.P

R.P Medlem

Drack drajja på katalansk gin igår www.ginmare.es, fräsch, mycket annorlunda.

Dela sidan