This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Redan slut...För den som vill köpa nästa kultproducent från USA finns Andremily No 2 på Bolaget. Ingen notis någonstans...
Parker ger 97-99p
redan slut på kvasi-SQN... Skönt för plånkan!För den som vill köpa nästa kultproducent från USA finns Andremily No 2 på Bolaget. Ingen notis någonstans...
Parker ger 97-99p
Frågan är varför? De är inte de enda, har noterat samma sak för flera.Det fanns aldrig några flaskor till beställning... 3-4 gången på raken Divine kör med samma grej...
Förstår inte varför man bemödar sig om BS då.Frågan är varför? De är inte de enda, har noterat samma sak för flera.
Antingen är det gratis reklampelare, eller så är det ett sätt att se till att fördela begränsat antal flaskor till några få stamkunder som får reda på klockslag o datum o därigenom slipper privatimporten. Eller någon som inte är momsbefriad restaurang som köper upp stora mängder av finvinerna direkt när de släpps. Eller?
Ibland undrar jag också. De två gånger jag frågat har SB skyllt på att leveransen aldrig kommit, och när jag då kollat med leverantör har vinet stulits (!) på vägen till Sverige. Det tenderar tyvärr ofta att vara just de viner man vill åt som försvinner .Hakar på andra här. Skulle vara intressant att höra från någon på insidan om varför många artiklar artificiellt dyker upp i BS eller t.o.m. webbsläpp och sedan försvinner spårlöst.
Har frågat elitgänget vid Kungsträdgården men de kör sin vanliga rutin, spela-allmänt-korkad-och-helt-tondöv-inför-vinentusiasters-frågor. Som sagt, vore intressant att höra från någon från leverantörssidan som kan förklara varför dyrgripar med hög efterfrågan försvinner innan allmänheten får möjlighet att köpa. Eftersom transparensen är noll lämnas man med misstanken om att affären är överenskommen på förhand, sannolikt inte till det pris som officiellt aviseras eller lämnas över till Skatteverket.
Strålande - och som sagt, det är ju superkul att Divine tar in grejerna över huvud taget. Återkom gärna med en TN när du provat första flaskan!Med trevlig dialog når man långt tänkte jag och kontaktade Divine. Vips har jag råkat beställa 4 flaskor av Andremily via privatimport. Verkar vara en praktisk väg framåt...