Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Små partier 7 oktober 2016

m_trobeck

Ständigt sökande. Rotlös.
Olivier Riviere Gabaxo, en producent som jag druckit riktigt roliga saker från tidigare. Provar nog en eller två flaskor av denna.
 
De nämndes bara som del av en parallell diskussion och ingår tyvärr inte i släppet, men är väl värda att prova om man skulle snubbla över någon flaska :)
Flaskposten har båda just nu. Beställde ett gäng flaskor.

On another note, jag tyckte verkligen om mastroberardinos 2007 Greco di tufo, t o m med mer än andra, varmare, årgångar av deras Greco d t Nova serra, som är nästa nivå. Men det är sex år sen jag drack 2007:an senast. Tror inte detta är ett vin som vinner på långlagring. Någon som provat?
 
Toppen