Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Sortimentsprovning med Gosset Champagne hos Göteborgs Vinkällare

Sortimentsprovning med
Gosset Champagne
b1b6f689-3f55-4950-b878-0aaad80826d0.jpg

Göteborgs Vinkällare
11 december 2014


Hej kära vinvänner!

Som ni märker är det full rulle på aktiviteterna i Vinkällaren! Vi har bland annat en sortimentsprovning den 26 november tillsammans med Tryffelsvinet (läs mer om det här) där det fortfarande finns platser kvar till det tidiga passet.

Men vi har också fått möjligheten att klämma in en sortimentsprovning med en Champagne-producent av hög rang och klass! Vinimportören Espumante kommer och besöker oss med hela sitt sortiment av Gosset Champagne.

Vi får möjlighet att prova följande 7 Champagner tillsammans med lite goda tilltugg:
  • Excellence Brut
  • Grande Réserve Brut
  • Grand Rosé Brut
  • Grand Blanc de Blancs
  • Brut Grand Millésime 2004
  • Celebris Extra Brut 2002
  • Celebris Rosé Extra Brut 2007

Priset är endast 450kr per person.
Det är en sittande provning så platserna är begränsade,
och således är det först till kvarn som gäller.

Datum: Torsdagen den 11/12-2014
Plats: Göteborgs Vinkällare, Norra hamngatan 14.
Tid: 18:00 - 20:00

Anmälan görs till magnus@gbgvin.se

Med glada, bubblande hälsningar
Göteborgs Vinkällare
 

Magnus L

urydhtfilgukj
Mackmyra låter spännande. Fick träffa dom och pröva en hel del på Vin i Göteborg. Men jag är å andra sidan analfabet när det kommer till Whisky :)
 

Mattias Schyberg

Administratör
Mackmyra låter spännande. Fick träffa dom och pröva en hel del på Vin i Göteborg. Men jag är å andra sidan analfabet när det kommer till Whisky :)
Samma här, jag är tämligen ointresserad av drycken som sådan, men det skall bli ruggigt intressant att se hela anläggningen och lära sig lite mer!
 
Toppen