Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinprovningar

Krug88

Medlem
SV: Vinprovningar

shorepower skrev:
Fem flygplatser, fyra hotel, två tågresor, tio taxibilar, åtta resturanger och 5 nätter hemifrån. Efter den här veckan kan man inte annat än att se fram mot provningen
Verkligen, men vet du vilken tid det var?
18 eller 19 har jag för mig...
 

CH

Medlem
SV: Vinprovningar

Elvis skrev:
Jag skulle inte bli förvånad om det är CH som sitter på flaskorna...

Jo det stämmer till viss del. Nu sitter jag på alla tomflaskor istället. I vanligt ton så blev det bonus flaskor igår iform av Comtes -97 (som var väldigt pigg) och Laurent Perrier -88.
Det skulle blivit fler på krogen men till vår stora besvikelse så var allt vi beställde slut. Något som kanske är ganska bra idag. La Grande Dame -96 för 1700 eller Dom Ruinart Rose -88 för 1900 är inte speciellt dyrt på krogen eller?
 
Toppen