Mexikanaren
Medlem
Haha visst det löser viKan vi höras stämma av inför kommande släpp om du inte själv är intresserad av något? Du har en given betald bulvanplats hos mig
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Haha visst det löser viKan vi höras stämma av inför kommande släpp om du inte själv är intresserad av något? Du har en given betald bulvanplats hos mig
Snyggt, blev samma för mig. Jag förstår inte hur prissättningen funkar på SB ibland, 2016 kostade 2150:- om jag kommer ihåg rätt och 2017 säljs till ett betydande lägre pris, marknaden i stort ser dock likvärdig ut vid släpp för båda årgångarna. Är det SB som förhandlar ner priset eller är det importören som inte har koll?Bokning bekräftad av två JL Chave Hermitage Rouge. Bra pris!
Be någon hämta ut dem och håll dem åt digBlev Meursault från både Ente och Coche.. problemet är hur man ska få det till Norge bara, med tanke på resor i dagens läge...
Blev ingen Coche-Dury för mig eller någon av mina bulvaner heller
Dock så klickade man in en flaska J-L Chave, Hermitage Blanc i stundens hetta, får se om jag ska ha den eller ej bara
Fick Hippingen också2 Pettenthal GG och köplats på Hipping. Nöjd
Om du är intresserad av fler Hipping så finns det 2st ute i butik som du nog kan beställa till ditt lokala bolag.Fick Hippingen också
3 månader senare... mail ifrån bolaget. "Tack för din beställning!"... uhm what? Öppnar och kollar:
Visa bifogad bild 23756
Någon som är mer intresserad av datorspel än vin? Eller någon som klickade hem dem p.g.a. speldjävulen, samtidigt som samma speldjävul hade sett till att kontot var tomt när det var dags att hämta ut flaskorna?Såg igår kväll att det hade dykt upp 4 st Arnaud Ente Les Santenots på PK-huset, mycket nöjd över att lyckas knipa dem nu på förmiddagen Men samtidigt lite märkligt att 4 st flaskor av 24 st inte hämtades ut när de försvann på en millisekund vid släppet.