Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

1Cru Vin & Antiques julkalender 2016

1Cru Vin o Antique

Leverantör
Bästa vinvänner !
I år kör vi på 1 Cru Vin & Antique en riktigt trevlig julkalender.
Kl 11 varje dag har vi lucköppning på facebook.
Från den 1a och fram tills den 23 december har vi ett nytt erbjudande om dagen.
Följ oss så du inte missar våra fina erbjudanden
https://www.facebook.com/1cruvinochantique/
Gäller endast för köp i vår fysiska butik på Nybrogatan 36 i Stockholm
(OBS: Begränsat antal på varje vara! SÅ LÅNGT LAGRET RÄCKER)

Glöm inte att @Helen finns i affären på Nybrogatan 36 alla dagar fram tills julafton:)
 
Trådskapare
1Cru Vin o Antique

1Cru Vin o Antique

Leverantör
Kul! Lägger ni även på ut på instagram?
Jag har inte riktig koll på Instagram och hur den fungerar :confused: Så det bästa är om du håller koll på vår facebook :)
Men om det är OK med admin så kan jag ha lucköppningen även här på finewines.
Jag vill ju inte spamma ner hela forumet med reklam utan tillåtelse.
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Jag har inte riktig koll på Instagram och hur den fungerar :confused: Så det bästa är om du håller koll på vår facebook :)
Men om det är OK med admin så kan jag ha lucköppningen även här på finewines.
Jag vill ju inte spamma ner hela forumet med reklam utan tillåtelse.

Jag förstod hur jag skulle göra för att följa någon på Facebook, så för min del är jag nöjd. Nu blir det julkalender för vuxna! Bra idé :)
 
Trådskapare
1Cru Vin o Antique

1Cru Vin o Antique

Leverantör
Kör på!
Underbart ! Tack snälla Mattias... Då kommer jag att öppna upp lucka nummer 1 i morgon den 1 december även
här på finewines. Det blir runt 10:30 på förmiddagen.
Med tanke på alla fina medlemmar här på forumet har jag ändrat lucka 1 till något som jag tror många suktar efter att få äga o_O
Bara för att klargöra så gäller alla erbjudanden under lucköppningen endast köp i vår fysiska butik på Nybrogatan 36 i Stockholm.
Om ni har frågor tveka inte att höra av er till mig Helen @Heleninfo@1cru.se eller ring 08 661 19 30 mellan 11 och 18.
 
Trådskapare
1Cru Vin o Antique

1Cru Vin o Antique

Leverantör
Vi smygöppnar lucka nummer 1 så ni kan planera ert besök i vår butik i morgon den 1 december
1Cru Vin & Antique har ett stort sortiment av Chateau Laguiole, korkskruvarnas Rolls Royce.
Vi erbjuder 10 % på alla korkskruvar från Chateau Laguiole den 1 december mellan kl 11 och 18.
Gäller endast köp i vår fysiska butik på Nybrogatan 36 i Stockholm. (EJ webbshopsbeställningar)
Erbjudandet gäller så länge lagret räcker.

Klicka på länken för att se vilka korkskruvar vi har hemma i lager just nu.
http://www.1cru.se/vin-antique/korkskruvar/chateau-laguiole-korkskruv/
Chateau laguiole 1 dec.jpg
 
Last edited:
Trådskapare
1Cru Vin o Antique

1Cru Vin o Antique

Leverantör
Äntligen är det den 10 december och nobelvinerna kommer vara dagens snackis på diverse vinforum.
Bakom lucka 10 har vi en korkskruv med en medföljande korkräddare. Spana gärna in filmen som finns på följande länk.
Alla har vi varit med om att korken har gått sönder i vinflaskan. @Helen finns på plats i butiken idag lördag mellan 12 - 15 och visar gärna hur korkräddaren fungerar.
http://www.1cru.se/vin-antique/kork...addare-med-korkskruv-lessentiel-wine-kit.html

10 dec korkskruv med korkräddare.jpg
 
Toppen