Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

2006 BdB provning

För att fortsätta på det temat så har jag tyvärr inte varit särskilt imponerad av vare sig FdP -02 eller -04 heller, tyvärr eftersom jag har en del -02or liggandes.
Se där, en FdP vertikal kanske. Har inget äldre än 2000 kvar men har å andra sidan en variant som troligen (kanske magnum) av er druckit som jag kan slänga in.

Det eller en återupprepning av vår 2004 BdB provning.
 

Segol

Medlem
Se där, en FdP vertikal kanske. Har inget äldre än 2000 kvar men har å andra sidan en variant som troligen (kanske magnum) av er druckit som jag kan slänga in.

Det eller en återupprepning av vår 2004 BdB provning.
Gärna det, jag har dock bara -02or att bidra med.
Jag blir gärna motbevisad angående FdP men inte minst -02an har haft nån skum örtig ton de senaste gångerna jag druckit den och den har inte alls varit kul
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
Jag anmäler mig gärna oxå till en ev provning.
Måste även instämma på segolas kommentar där 02 har en lite oangenäm örtig ton som i min munn igentligen smakade mest konstig sparris , när jag läser mina anteckningar..
Vorre dock kul o se om 08 FdP är någe bra :)
 
Trådskapare
A
Jag anmäler mig gärna oxå till en ev provning.
Måste även instämma på segolas kommentar där 02 har en lite oangenäm örtig ton som i min munn igentligen smakade mest konstig sparris , när jag läser mina anteckningar..
Vorre dock kul o se om 08 FdP är någe bra :)

2008 FbP är mig veterligen inte släppt. Jag har (eller ska ha, osäker på 2000) 2000, 2002 och 2004 samt en bra gissning av @Martin Berggren
 
Trådskapare
A
La upp en separat tråd. Jag föreslår en upprepning av den 2004 provning vi gjorde. Vid det tillfället stod vi alla för en flaska var. Är det intressant?
 
Toppen