Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

2015 Kanonkop Paul Sauer

Trådskapare
Mattias Schyberg

Mattias Schyberg

Administratör
Jag tycker att det är lite tråkigt att vissa personer köper så stora andelar av det som finns. Finns inget mer irriterande när man inte lyckas få tag på en pava och så ser man någon tjomme som köpt på sig hela lådor. Nåväl. Jag är bara bitter en stund =)
Håller med dig, åtminstone när man blir utan! :)
 

Druvan

Medlem
Skynda fynda!
https://www.systembolaget.se/dryck/roda-viner/kanonkop-9942301

Skärmavbild 2019-05-02 kl. 18.41.55.png
 

Adamanko

Medlem
Nu har den iaf utgått ur sortimentet.

Men jag har faktiskt varit med om att utgångna varor kommit tillbaka. Antagligen någon som lämnat tillbaka några flaskor. Så hoppet är inte helt kört om man ännu inte fått tag i någon. ;)
 

sunqan

Vinös
Nu har den iaf utgått ur sortimentet.

Men jag har faktiskt varit med om att utgångna varor kommit tillbaka. Antagligen någon som lämnat tillbaka några flaskor. Så hoppet är inte helt kört om man ännu inte fått tag i någon. ;)
Den var utgången för ett par dar sen också, så man vet aldrig. beställningarna från fredan fanns väl tillgängliga igår och tisdagens beställningar lär väl levereras på måndag eller så.
Och folk ändrar sig ju, så det blir säkerligen flaskor som inte hämtas ut.
 

Sebran

Medlem
Jag tycker att det är lite tråkigt att vissa personer köper så stora andelar av det som finns. Finns inget mer irriterande när man inte lyckas få tag på en pava och så ser man någon tjomme som köpt på sig hela lådor. Nåväl. Jag är bara bitter en stund =)

Jag håller verkligen med om detta. Jag tillhör ändå de lyckliga som lyckades knipa en låda med 6 flaskor, men inne på PK-huset såg jag en som tog 2 lådor direkt och dessutom nämnde hon att hon redan hade köpt en låda några dagar tidigare. Särskilt när man köper från webbsaldot borde det vara en maxgräns på 6 flaskor om den totala mängden inhandlade flaskor understiger 600 styck eller liknande.

Men tack för recensionen Mattias, ser verkligen fram emot att prova nu. Särskilt glad över att vinet inte påminner för mkt om äkta Bordeaux, för dessa viner tillhör inte mina favoriter. Har nog tänkt vänta till sommaren 2020 innan den första korkas upp :)
 
Toppen