Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

28+

Magikern

Medlem
SV: 28+

Elvis skrev:
Tack för trevlig rapport, Anders.

Jag känner verkligen att jag måste besöka någon eller några av Göteborgs Michelinkrogar snart.

Jag hade nog valt La Cucina Italiana. tror de är den finkrog du får mest för pengarna i GBG.

Man bör dock speciellt säga till att de byter ut rödvinerna i paketet. Pio Cesare både Barolo och Barbaresco 2004 samt Taurasi San Grigorio 2001 är nog de bästa rödvinerna de har inne för tillfället och till bra pris också.
 

perpro

Medlem
Sv: 28+

Tack för rapporten, Anders. Intressant att höra vinval över flera rätter.

Med tanke på den aura som finns runt Yquem hade jag väntat mig mer. Men ädelostsörja är såklart inte ett rättvist betyg. :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 
SV: Sv: 28+

perpro skrev:
Tack för rapporten, Anders. Intressant att höra vinval över flera rätter.

Med tanke på den aura som finns runt Yquem hade jag väntat mig mer. Men ädelostsörja är såklart inte ett rättvist betyg. :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Tack, nog inte så fantastiskt att välja ett ett vin :)

Håller med om att man kunde väntat sig mer av Yquem men 1994 är ju också en svag årgång som jag förstår det
 
Toppen