Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

A Lisa

Loui&Milton

Medlem
Prova nya vinet från A Lisa vilket vin, kraftfullt med mycket mörka bär och en lätt vaniljton i bakgrunden. Låt det ligga några år så kommer det växa ännu mer.
1A572DA9-B20C-4AD4-BED6-2014DFF23777.jpeg
 
Intressant detta måste man ju såklart prova, jag har den senaste tiden fastnat och börjat uppskatta Malbec viner mer än jag gjorde tidigare så jag tar gärna fler tips om vad man inte ska missa
 

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
Intressant detta måste man ju såklart prova, jag har den senaste tiden fastnat och börjat uppskatta Malbec viner mer än jag gjorde tidigare så jag tar gärna fler tips om vad man inte ska missa
För samma pris som a Lisa kan du privatimportera El Enemigos Malbec från Vinunic. Jag tycker att den är minst lika bra eller snäppet bättre:
Catena Zapatas toppviner är väldigt bra: Argentino, Fortuna Terrae och River. De brukar släppas på våren.
28/10 släpps 95320 2020 Un Jour, Clos d’Un Jour i det tillfälliga sortimentet. Blåbärssoppa på steroider, kanske inte för alla, men jag tycker att det är ett jättekul vin.
 
Toppen