Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
Nu kan ni njuta ABSOLUT som ni aldrig njutit ABSOLUT förut.

En flaska med extra riv och mysig finish, perfekt för den som vill uppleva hur det känns att vara Rob Halford på riktigt

ABSOLUT Vodka, Rock edition.

ABSOLUT_VODKA_ROCK_EDITION_svart.jpg
 

Elvis

Medlem
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

Jag såg de där på Arlanda i förra veckan. Såg jäkligt coola ut!
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

Elvis skrev:
Jag såg de där på Arlanda i förra veckan. Såg jäkligt coola ut!

Et tu brute?

Ett Halfordfan?
 

Segol

Medlem
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

"Turbo lover" kom ju liksom i lite annan dager när gubben Halford kom ut, även om det kanske inte var nån jätteskräll att han var babordsfräsare...
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

Läggningen på herr Halford är mig fullkomligt oväsentlig.

Det är de musiiken, den skada den har gjort på stackars oskyldiga sinnen samt att han tror att han klär i skinnkeps som irriterar mig något överjävligt!
 

Segol

Medlem
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

Äsch, jag må vara skadad men musiken är helt OK o skinnattiraljerna har blivit ett signum som jag inte har några problem med. Då finns det värre exempel på hur folk klär i läder, DAFs skivomslag är tex direkt obehagliga...
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

Nu förstår jag inte alls vad du menar! Skulle det vara någonting fel med följande?

daf
 

anders

Medlem
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

En tuffare variant av Mysonmannen. :D

Sedan är Krug bara avundsjuk för att vi metallare har mycket coolare flaskor. Själv får han som synt-hare och alternativare hålla till godo med Hof. Och passande nog är flaskan grön, precis som avundsjukan. ;D
 
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

Eller som Pat Halford beskrev sig:

"I was snorting cocaine left, right and center. I'd get whacked out of my mind before I went on stage. During the show, I'd be knocking back vodka and tonic and doing lines behind the amps, then come off stage and have a bottle of Mot & Chandon and start on 16-ounce cans of Budweiser."
 

anders

Medlem
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

Å fy fan, både Mög & Skändan och Budweiser! Hur lågt kan en människa sjunka?
 

Segol

Medlem
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

Krug skrev:
Nu förstår jag inte alls vad du menar! Skulle det vara någonting fel med följande?

Hahaha, inte alls... ::)
Nu var det evigheter sen jag kikade på ett omslag till nåt av DAFs alster men jag hade faktiskt för mig att de såg ännu jävligare ut... Därmed inte sagt att jag tyckte ditt exempel ovan är vackert :D
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

Elvis skrev:
Dålig gissning... Du ska få en ledtråd:
elvis-presley-68-comeback.jpg

Christer Sjögren?
 

Elvis

Medlem
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

Krug skrev:
Christer Sjögren?

Fy tusan... :mad: Christer Sjögren är musikens motsvarighet till BiB. Det snällaste man kan kalla honom är "folklig".
 

Segol

Medlem
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

Trist att se att han rakat av sig mustaschen, jag tycker Kjell Lönnå passade bättre med ansiktsbehåring än utan...
 

Steuart

Medlem
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

Wow, det här inlägget mer än jag trodde det underbart, tycker jag verkligen och jag ser fram emot dina uppdateringar. :)
 

Segol

Medlem
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

Jag har väntat otåligt i snart 2,5 år på att inlägget skulle få den uppskattning det förtjänade så... tack!
Nu känns det bra
 
SV: Äntligen, en flaska sprit för anders! [ABSOLUT Vodka Rock Edition]

Segolas skrev:
Jag har väntat otåligt i snart 2,5 år på att inlägget skulle få den uppskattning det förtjänade så... tack!
Nu känns det bra
Hahaha. Riktigt bra. Tyvärr har ju Anders försvunnit från forumet, vi saknar någon att riktigt hacka på ;D
 
Toppen