Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

AIK Champagne

Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: AIK Champagne

shorepower skrev:
Jay-Z lyckades ju att få Ace of Spades på kartan ;D

Den förmedlar ju bara att man har mycket pengar och ingen stil eller klass.
 

SUPRA

Bäst
SV: AIK Champagne

CH skrev:
Känns lite motsägelsefullt att AIK skulle lansera en ”exklusiv champagne som förmedlar stil och klass”

Erkänn, du är bara avundsjuk för att IFK Götet inte kom på idén. ;D
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: AIK Champagne

Elvis skrev:
Jag skulla gissa att CH håller på Elfsborg.

Jag har blivit kallat mycket genom åren och anklagad för en hel del saker men att bli kallad Elfsborgare eller bli anklagad för att hålla på dem är det i särklass värsta av allt. Om det är något lag jag verkligen inte håller på så är det just Elfsborg. Skulle jag få välja mellan att sympatisera med dem eller dricka bib så skulle den nog bli bib.
 

anders

Medlem
SV: AIK Champagne

CH skrev:
Jag har blivit kallat mycket genom åren och anklagad för en hel del saker men att bli kallad Elfsborgare eller bli anklagad för att hålla på dem är det i särklass värsta av allt. Om det är något lag jag verkligen inte håller på så är det just Elfsborg. Skulle jag få välja mellan att sympatisera med dem eller dricka bib så skulle den nog bli bib.

Så Häcken då alltså... ;D
 
Toppen